tyk = Bulimi ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyberhus Jeg gider ikke spise fordi jeg syntes jeg ser for tyk ud jeg ved godt det ikke er sundt men akn ikek få mig selv til at spise hvad skal jeg gøre ?

Svar:
Hej med dig..
Det er super godt at du spørger om hjælp, når der er noget som driller og som du ikke forstår. Du har helt ret i at det er usundt ikke at spise og faktisk kan det være meget farligt, hvis du ikke spiser i flere dage.
Dit spørgsmål handler om hvorfor du ikke kan spise og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brtevkassen "Når det gør ondt inderst inde". Her sidder der voksne som ved rigtig meget om det her med følelser, tanker og mad. Også om hvorfor man lige pludselig ikke kan spise noget.
Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid.
Venlig hilsen
Anne Marie