tvivl

brevkassespørgsmål

tvivl

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej blev lidt i tvivl. Er eva på brevkassen mere altså hende den lidt ældre dame? for hun er ikke på noget billede.

Svar:

Hej Anonym

Nej, Eva er stoppet i brevkassen inden sommer. Det er nu Line og Anne Marie der svarer på spørgsmål i kost og ernæring. Det er simpelthen en fejl at vi ikke har fået ændret navnet, men kun billedet. Godt du skriver og gør opmærksom på det, Jeg sørger for at det bliver rettet hurtigst muligt.

Niels-Christian - Koordinator i rådgivningen