Tvivel

brevkassespørgsmål

Tvivel

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 9 måneder siden

Hvilken størrelse kondom skal jeg købe hvis min penis er 13 i omkreds og 14 i længde næsten 15?

Svar:

Hey Anonym

Kondom størrelser er lidt forskellige fra mærke til mærke. Det der er vigtigst at kigge efter er omkredsen, da de fleste kondomer kan passe til næsten alle længder.

Bag på kondompakken står der ofte hvilke omkreds de passer til, så det er det du lige skal kigge efter, og ellers handler det om at prøve nogle forskellige af, til du finder dem du synes sidder bedst.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål