Tissekonkurrence
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus.
Jeg er en pige på 16, og har et lidt pinligt spørgsmål måske. Jeg overhørte nogle drenge fra min klasse som talte om at de havde haft en tissekonkurrence. Jeg er nu lidt nysgerrig på om piger også kan have sådan en, da det lød lidt sjovt og spændende ?.

Svar:
Kære dig,
Det er et godt spørgsmål, du stiller, og jeg må være helt ærlig og sige, at jeg har lidt svært ved at svare. Jeg er nemlig ikke helt sikker på, jeg ved, hvad en tissekonkurrence indebærer. Umiddelbart vil jeg tænke, at det kan piger selvfølgelig også godt, for de tisser jo også. Selvfølgelig har man som pige en anden måde at stå op og tisse på - det er måske lidt sværere at styre (men man kan godt), så derfor kan det også være sværere at tisse langt, hvis det er det, konkurrencen går ud på. Jeg tænker, den bedste måde at finde ud af det på er ved at prøve! Bare husk at gøres det udenfor lige nu, er der lidt større risiko for blærebetændelse pga. kulden, så hold jer varme! ;)
Tis løs!
Sophie