Tisse
brevkassespørgsmål af
Signe
16 år
Jeg er en pige og er i gang med at prøve tisse stillinger af, da jeg er lidt misundelige på drengene. Da de kan bare vippe pikken frem også tisse de bare. Kan I hjælpe mig til nogle gode stillinger??

Svar:
Hej Signe,
Det er et rigtig godt spørgsmål, du stiller. Jeg kan godt forstå, at du bliver misundelig på, at drengene har det så let, når det kommer til at tisse.
Generelt er det meget svært for piger at stå op og tisse, fordi pigers kønsorganer er formet anderledes end drenges, og fordi der ikke er noget at sigte med som hos drengene. Mit bedste bud er et squat, hvor du enten har ansigtet væk fra toilettet eller ansigtet vendt mod toilettet. Hvis du har prøvet det, og det ikke virkede, kan du overveje at købe en tissetragt. Den kan købes flere steder online. Mon ikke også, at der er andre piger, som har tænkt som dig og måske lavet en guide, som du kan finde via Google?
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner
Jeanette