tegning

brevkassespørgsmål

tegning

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

min famillie og mine venner synes at jeg er god til at tegne men jeg synes at jeg ikke er så god og vil derfor gerne tegne bedre. hvad skal jeg gøre?????

Svar:

Kære pige.

Tak for dine meget vigtige spørgsmål:

1. Det er selvfølgelig rart for dig at vide, at din famile og venner synes, du er god til at tegne. Men det allervigtigste er, at du er tilfreds med dine tegninger.
Du kan prøve i en periode at lade være med at vise andre, hvad du tegner. Lav et sted inde på dit værelse, hvor du kan hænge dine billeder op, så du kan se på dem. Prøv også at finde nogle af dine gamle tegninger, måske er det lettere for dig at se, at du faktisk er blevet bedre. Sorter dine tegninger i grimme, nogenlunde og ok. Prøv om du kan finde ud af, hvad du godt kan lide på dine billeder.

2. Jeg synes, det er dejligt, du har lyst til at blive bedre til at tegne.
Der er meget du kan gøre - du kan øve dig i at tegne på mange forskellige måder.
Der er mange ideer i Kunstværkstedet, du kan bruge. Se her. Det vigtigste er, at du synes, det er sjovt. Du bliver rigtig god til at tegne, hvis du bliver ved med at øve dig, og du tør prøve forskellige måder.

Hvis du vil have min hjælp til nogle af dine tegninger, kan du lægge dem ind i Tegn Selv, jeg vil meget gerne se på dem.

Rigtig god fornøjelse, jeg vil glæde mig til at høre fra dig igen.

Mange hilsner fra Lise