☁☀Emil☀☁
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg er en pige på 13år:) . En dag jeg var i Tivoli med min veninde, så vi den sødeste fyr! Vi fulgte efter ham og hans ven ica. 6 timer! Til sidst spurgte vi ham og hans ven om de skulle til Medina koncert. (klokken var nu 19:00 og Medina skulle spille kl 20.00) Det svarede han ja til, men han var lidt genert (vildt sødt) . Lidt efter skulle han og hans lillebror prøve piraten. Men hans lillebror for lille, så han bad ham om at vente ved nogle bænke ved siden af.(Vi fulgte stadig efter dem.) mens han var oppe i piraten uden sin lillebror, løb lillebroren væk! Da han kom ned sagde vi (mig og min veninde) hvilken retning han lillebror løb. Da vi sagde det, grinte han bare lidt genert og sagde tak( Han er vildt lækker) Mig og min veninde hjalp ham og hans ven med at lede efter hans lillebror . Vi spurgte om hans nummer hvis vi nu så hans lillebror. Vi fik hans nummer. Efter 20min. Skrev vi om de havde fundet hans lillebror, og det havde de :) Og hver gang vi kiggede på ham, smilte han altid tilbage med et glimt i øjet. Dagen efter skrev han til mig at jeg var sød ;). Siden da har vi skrevet sammen. Han er 14 år og bor ikke langt fra hvor jeg bor. - Men mit spørgsmål er om jeg bare skal glemme ham, eller spørge om hvornår han en dag skal i Tivoli ugen, og så kunne jeg måske også komme der ind for at mødes med ham? Jeg kan bare ikke glemme ham!! <3 Hilsen den fortvivlede pige☀☁

Svar:
Hej med dig
Det lyder da dejligt, at du har mødt sådan en sød fyr. Det må da være en rar følelse, så jeg syntes ikke du skal glemme ham.
Jeg syntes i stedet for, du sagtens kan skrive videre med ham og aftale steder i kan mødes, for han lyder da også til og være rigtig glad for dig. Det lyder da også hyggeligt, med endnu en tivoli tur sammen med hinanden.
Hvis alt det her ender med i vil være kærester. Så skal du tænke på han er 14 år, for den aldersforskel i jeres alder, kan betyde meget. For han er i en alder, hvor der måske er nogle andre ting der er vigtige i et parforhold, end det du måske syntes. Så hvis i snakker om og blive kærester, skal du huske du ikke skal gå over dine egne grænser. Men sige fra, hvis du ikke har lyst til de ting, han har lyst til.
Hvis I skal mødes, så synes jeg det er en god ide lige at fortælle det til dine forældre.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw