Ønsker sig hun - mor allergisk

brevkassespørgsmål

Ønsker sig hun - mor allergisk

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Hej brevkasse. Jeg ved ikke hvor dette spørgsmål skal placeres. Men I fik det. Jeg har ønsket mig en hund inderligt i SÅ lang tid.. Men min mor er desværre allergisk overfor hunde. :-( Er det egentlig muligt, at man kan gøre et eller andet så allergien forsvinder helt? Hejhej. J..

Svar:

Kære 13årige

Der er desværre ikke noget man kan gøre for at få en allergi til at forsvinde helt. Nogle gange forsvinder den af sig selv, men nogle gange må man leve med det resten af livet.

Til gengæld kan man idag købe "allergi-hunde", som de fleste allergikere faktisk godt kan tåle. De er nok dyrere end almindelige hunde, men du kan prøve at tale med din mor, om det er en mulighed at få sådan.

Hilsen Julie