øjne

brevkassespørgsmål

øjne

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej. jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men jeg kunne ikke finde en brevkasse der passede bedre til mit spørsmål. Jeg har grædt meget i mit liv. altså ikke bare meget men rigtig meget! ja, jeg har været en rigtig tudeprinsesse.. nå, men mit spørsmål lyder sådan her... kan man få "grimme" øjne af at græde meget? kan man få sådan nogle mørke rande under øjnene? og er det ikke rigtig dumt for huden & øjnene at blive tørt med et hårdt håndklæde? jeg ved det er et mærkligt spørsmål, men jeg spekulere meget på det! jeg græder stadig meget, og det er rigtig mærkligt fordi når det er jeg græder så tænker jeg egentlig ikke så meget på HVORFOR jeg græder mere om det nu går ud over mine øjne & hud. jeg har nemlig meget mørke rande under øjnene og det er ligesom om mine øjne & huden under øjnene er lidt "slidt". og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?? Hilsen pigen der ligner en emo.

Svar:

Hej med dig

Der er desværre mange, der har mørke rander under øjnene, og de er svære at komme af med. Jeg ved ikke om gråd eller det at tørre øjnene med et håndklæde, kan give mørke rander under øjnene. Jeg kan fortælle dig, at masser af vand og mindst otte timers søvn om natten, er godt for øjnene. Hvis du ikke får det, kan det give mørke rander under øjnene.

Jeg vidste ikke ret meget om det her emne, men jeg søgte lidt på google og fandt en artikel, du måske kan bruge. Der er i hvert fald nogle gode råd til at bekæmpe de mørke rander, men jeg ved ikke, om de virker.

Normal

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";}

Du kan læse artiklen her.

Du skriver, at du græder meget, og hvis du føler, der er noget du gerne vil snakke med en voksen om, så kan du altid skrive til brevkassen eller besøge

Normal

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";}

chatrådgivningen.

Venlig hilsen Jane