Vild med mig?O.o

brevkassespørgsmål

Vild med mig?O.o

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus... Jeg har lige et spørgsmål En dreng fra min klasse, er begyndt at kigge på mig og smile til mig, eller osse så blinker han... En dag hvor vi skulle arbejde sammen i noget historie, kom vi i gruppe sammen, med hans aller bedste ven i klassen. Vi satte os ude på gangen, og der var ingen folk. Imens vi var godt igang med historien, begyndte han at rykke tætter på mig og smile helt vildt til mig. Det endte med at jeg satte mig oven på ham, men pludselig fik han stådreng, og det lagde jeg ikke mærke til. Mit spørgsmål kommer her: Mine veninder sagde at han var hel vild med mig. Men jeg forstår virkelig ikke at hvis han er vild med mig at han så fik stådreng???... Tak på forhånd:)

Svar:

Hej med dig

Jeg synes at det lyder til, at den her dreng fra din klasse er vild med dig eller ihvertfald rigtig godt kan lide dig, siden han smiler og blinker til dig i timerne. Det er dejligt når der er nogen der kan lide en, især hvis man har det på samme måde. Du skriver at du satte dig ovenpå ham, da I arbejdede sammen i skolen. Det får mig til at tænke på om du måske også er lidt vild med ham?

Når drenge får stådreng, er det jo tit fordi de ser en pige de kan lide eller kommer til at tænke på noget rart. Nogle gange kan det ske helt uden at de har lyst til at det sker eller uden nogen grund. Når man er 14 år så kan kroppen være rigtig svær at styre og særligt når det handler om noget seksuelt. Så jeg tænker altså at det det her med at han fik stådreng, både kan være fordi han synes du er sød og ser dejlig ud, men også fordi han ikke lige kan styre sine tanker og sin krop.

Jeg forstår godt hvis du har brug for at finde ud af om han kan lide dig. Hvis du har mod på det kunne du måske spørge ham, enten ansigt-til-ansigt, over sms eller mail, eller du kunne få en veninde til at spørge ham hvad han synes om dig. På den måde finder du ud af hvad han synes om dig og så behøver du ikke gå rundt og tænke mere på det.

Jeg håber du kunne bruge mit svar.

Venlig hilsen Marianne