vil være sammen med min kæreste

brevkassespørgsmål

vil være sammen med min kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej jeg er en pige på 11 som har et lille problem, jeg vil gerne være sammen med min kæreste. Jeg jeg vil gerne være sammen med min kæreste, men jeg er vildt genert, og det er han ik, og vi har aldrig rigtigt været sammen før. Hvad skal jeg gøre????????

Svar:

Hej med dig...

Jeg kan godt forstå, det er lidt svært at være sammen med sin kæreste og det er helt okay, at du er genert. Det tror jeg de fleste er i starten og det er tit noget, der bliver lidt nemmere, når man bliver lidt ældre.

Jeg har tre forslag til, hvad du kan gøre nu. Det første du kan gøre er at finde ud af, hvad han interesserer sig for og så i et frikvarter spørge ham om de ting. Hvis han nu spiller fodbold eller synes X-faktor er sjovt, så spørg ham om, hvad hans yndlingshold er eller hvem han synes der er bedst i X-faktor. Det kan nemlig være lidt lettere at snakke sammen, hvis man snakker om noget, som man synes er skægt eller interessant.

Det andet er, at hvis I begge har en mobiltelefon, kan det også være en ide at begynde at skrive lidt sammen. Måske det kunne være rart for dig og en god måde at lære hinanden lidt mere at kende på. Så kan det også være, at det bliver nemmere at snakke sammen i virkeligheden.

Den sidste idè jeg har er, at du kan prøve at skrive til ham, at du gerne vil lave nogle ting med ham, men at du er lidt genert. Og så kan du spørge ham, om han har lyst til det og om han har nogle idèer.

Jeg håber du kan bruge mine forslag :)

De bedste hilsner Rikke