Vil hjælpe
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Ja altså der er den her pige min meget store bryster og hun bruger ikke bh, entenlig kunne det rage mig men de sidder ned under navlen og alle på skolen taler om det, vil gerne sige noget til hende men er bange for at blive slået ned,
(Hun er MEGET voldlig!!!)

Svar:
Hej pige, 13 år
Det er en rigtig sød tanke af dig, at du vil gøre pigen opmærksom på
hendes påklædning, hvis den giver anledning til at folk snakker om hende bag hendes ryg.
Måske er hun klar over hvordan hun fremstiller sig selv. Og det kan sagtens være at det er sådan hun vil se ud.
Hvis du er bange for hvordan hun vil reagere og ligefrem tror hun vil blive voldelig, synes jeg ikke du skal sige noget til hende.
Du kan eventuelt snakke med en lærer om, at der er nogen der snakker om hende bag hendes ryg og foreslå læreren at hun snakker med pigen.
Denise
Skrevet 27/1-09 af Pige, 13 år