Vil gerne se ham noget mere.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Jeg er lige blevet kæreste med en ved navn M. Vi blev kærester den 22. December og jeg ønsker bare at se ham noget mere. Jeg føler han vil være sammen med hans venner meget mere end at være sammen med mig :/ Jeg tænkte om i ved hvad jeg skal gøre, jeg elsker den her dreng! Anonym^^

Svar:
Hej med dig...
Det lyder dejligt, at du har fået en kæreste som du er helt vild med, det er da en dejlig julegave..:)
Du skriver, at I er blevet kærester d. 22. december og det er ikke så lang tid siden. Derfor kan det godt være, at han har lidt planer med både familie og venner, som han ikke lige vil lave om på. Jeg synes, du skal prøve at lave en aftale med ham om en dag I kan være sammen og hygge jer, og så se hvordan det udvikler sig.
Når man bliver kærester, skal man sommetider lige vænne sig til at være sammen, og han skal måske også vænne sig til at sige nej til vennerne engang imellem. Så prøv at se tiden lidt an i det nye år og hvis du stadig synes I ikke er så meget sammen, så prøv at snakke med ham om det. Så må I prøve at finde en model, som I begge to synes er okay. For det er også vigtigt, at der er tid til at se ens venner. Så det er lidt en balancegang, men jeg håber I finder ud af det...
De bedste nytårshilsner fra Rikke