Ven eller kærester?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej... Jeg har en rigtig god drenge ven ;-) og jeg kan lide ham og tror også han kan lide mig? Syntes du vi skal være kærester eller bevare venskabet ;-)

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du kan være i tvivl om i skal blive kærester når i er gode venner. Jeg tænker det er fordi du er bange for, at hvis i så stopper med at være kærester om i så kan være venner igen? Hvis du/ i er forelskede i hinanden eller rigtig godt kan lide hinanden mere end venner, så synes jeg i skal blive kærster og så må i se hvad der sker i fremtiden. Hvis man er rigtig gode venner, tror jeg godt man kan bevare det selvom man måske slår op igen. Det kender jeg i hvert tilfælde andre der har gjort.
Jeg håber du finder ud af det og at du kan bruge mine tanker til noget.
Vh Line