ved ikke om ham jeg kan osse kan li mig

brevkassespørgsmål

ved ikke om ham jeg kan osse kan li mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg er en pige på 13 år¨jeg kan li en og har spurgt ham om han vil komme sammen første gang skrev han hej jeg synes du er sød memn jeg er ikke lige klar til at komme samme desværer hilsen oliver og jeg spugte ham igen men han skrev det samme som sidste gang tror i han kan li mig

Svar:

Hej med dig

Jeg vil lige starte med at rose dig, for at have modet til at skrive til ham og spørge. Det synes jeg er rigtig godt.

Han skriver at han synes du er sød, så jeg tror godt han kan lide dig. Men han skriver også at han ikke er klar til at komme sammen og måske kan han bedst lide dig som en god ven. Når han skriver han ikke er klar, så synes jeg du skal respektere det og ikke presse på. I stedet for synes jeg du kan blive venner med ham, og så kan det jo være, at han, om et stykke tid, er klar til en kæreste.

Held og lykke med kærligheden.

Venlig hilsen Jane