Utroskab eller ej

brevkassespørgsmål

Utroskab eller ej

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Min kæreste og jeg har været sammen fast i halvandet år. Og har en fortid med utroskab, tillidsbrud mm, fra begge parter. og nu er det sådan at min kæreste fik en stripper i 20 års fødseædagsgave af sine venner. Hvilket jeg var indforstået med inden festen, og jeg troede ar jeg ville kunne håndtere det. Men nu kan jeg simpelthen ikke kigge på min kæreste uen at jeg ser et sæt patter tværre sig op af hans ansigt. Jeg kan ikke forklare hvorfor det går mig sådan på, men jeg ser det som urtoskab, jeg er udemærket klar over at det ikke var hans valg. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg ved ikke om jeg nogensinde vil komme videre, men en ting er sikkert. Jeg kan ikke fysisk og psykisk klare mig uden min kæreste jeg ønsker at fortsætte vores forhold. Men jeg ønsker ikke at have det sådan her. Det må være svært overhovedet at vide hvad i skal svare, men jeg er desperat efter enkelte råd til hvordan jeg kan styrke mit eget selvværd og og komme oven på igen. Og en anden ting. Nu er det et par dage siden det er sket, og jeg har nu brækket mig i 4 dage, jeg har hverken feber eller noget men det føles som en kniv der er boret ind i min sjæl. Skal jeg være yderligere bekymret for min fysiske tilstand eller er det min sorg der er ved at tage overhånd.

Svar:

Hej med dig..

Jeg synes det er super godt at du skriver til Cyberhus, fordi jeg kan godt høre og fornemme, at du har brug for et godt råd. Og du skal helt sikkert ikke gå rundt og havde det så sårligt.

Og for at du kan få det bedst mulige råd, så har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde". Det har jeg gjort fordi jeg synes dit spørgsmål indeholde flere ting, som handler om selvværd og psykiske ting, som de er meget bedre til at svare på.

Du kan finde deres svar inden for maks 10 dage..

Hvis det er for lang tid for dig, så synes jeg du skal logge på chatten her i Cyberhus, fordi her sidder der også voksne som har rigtig meget erfaring i at snakke om meget personlige ting.

Bedste hilsner

Camilla