Usikkerhed og Niels-Christian

brevkassespørgsmål

Usikkerhed og Niels-Christian

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg skriver her ind af to grunde, den ene for at sige tak til Niels-Christian, fordi han svarede på mit spørgsmål omkring et halvt år siden, jeg ved ikke om han kan huske mig, jeg var jelqing fyren. jeg har først læst svaret nu, for jeg havde helt glemt at jeg havde sendt her ind. Endnu en gang tusind tak, det var lige det jeg havde brug for at høre.

Den anden grund er endnu et spørgsmål. Selv om du jeg slet ikke er ligeså usikker som den gang, så har jeg stadig nogle spørgsmål, og en lille irriternende somvittighed i baghoved. Du sagde at du kendte til Jelqing, så jeg tillader mig at spørger angående det :) tror du at jelqing kunne have påvirket min vækst? hvis jqlpingen har været intens nok ?ps, stoppede med at gøre det for lang tid siden :)

Svar:

Hej ex-jelqing anonym :)

Jeg kan godt huske dit spørgsmål, og jeg er glad for at du har læst svaret og kunne bruge det.

Jeg synes det er fedt du er stoppet, for som jeg skrev til dig er det ikke rigtig noget der kommer noget fornuftigt ud af. I hvert fald ikke for størrelsen.
Som jeg husker mit svar til dig dengang var det en meget præcis opfordring til at du stoppede. Og denne gang vil jeg være lige så præcis.

Du spørger om Jelqing kan have påvirket din størrelse negativt ved simpelthen at hæmme væksten? Og mit svar er et klart Nej. Det der afgør størrelsen på "sjoveren" er hovedsageligt de gener du er født med. Du er ganske enkelt allerede forprogrammeret til hvilken størrelse den skal ende med at blive. Så nej...du kan tage det helt roligt...du har ikke gjort noget der vil hæmme væksten.

Bedste hilsner
Niels-Christian