Usikker???
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej:) Jeg har et problem, inde i mine klasse er pigerne begyndt, at snakke om og vi skal tage i byen sammen, eller være sammen. Det er helt fint, men føgler mig meget uden for, for de spørg aldrig mig, og hvis jeg spørg dem er de bare total ligegalde med mig!Jeg har snakket med min lærer som prøvede at hjælpe, men under 3 uger, begyndte de igen... Jeg flyttede skole, og på den nye skole føler jeg mig osse meget usikker. Jeg arbejder tit alene og har bare svært ved at komme i skole om morgen. Jeg har osse snakket mange gange med min forældre, men min mor døde for ca. 1½ år siden, og hun var den eneste der forstod mig<3 Jeg har bare lyst til at komme i himlen, sammen med min mor, så hun kan se er der noget galt!(selvmordstanker) Hva' skal jeg gøre??? Og tak på forhånd!...Hilsen den usikker...

Svar:
Kære dig
Det er rigtig godt at du skriver, for jeg kan høre at du har brug for hjælp. Jeg har flyttet dit spørgsmål over i "når det gør ondt inderst inde", fordi der i den brevkasse sidder voksne som er rigtig dygtige til at svare på lige præcis sådan et spørgsmål som du stiller. I "når det gør ondt inderst inde" kan du forvente at få svar inden for 10 dage.
Hvis du har brug for at snakke med en voksen med det samme, synes jeg du skal overveje at logge på vores chat. Her sidder voksne som rigtig gerne vil snakke med dig om dine tanker og følelser.
Venlig hilsen Marianne, koordinator på Cyberhus.dk