Ungdomsjob

brevkassespørgsmål

Ungdomsjob

brevkassespørgsmål af
Niels
13 år
Oprettet 7 år 4 måneder siden

Hvor kan man finde steder til at finde ledige ungdomsjob henne hvis man ikke vil være avisbud?

Svar:

Hej med dig

Fedt at du har mod på at finde dig et fritidsjob.
En mulighed kunne være at smutte forbi en af de mange forskellige jobportaler på nettet. Jobindex, som er én af de store. Ungarbejde.dk fokuserer udelukkende på fritidsjob til unge, så det var også en mulighed.

Du kunne også overveje at hænge en seddel op i dit lokale supermarked, hvor du tilbyder snerydning(det kunne jo være det blev nødvendigt snart) hundeluftning og lign.

God jagt
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål