for ung ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
heej (: jeg har et problem eller hvad man kalder det.. jeg har været nede og blivet tattoveret et par gange i denne her månde. :D og da det er en privat jeg får det lavet ved komer der folk hele tiden. jeg er efter hånden blivet en del af min tattoøvers familie, på en sper dejlig måde (: og ud over mig kommer der også to andre der nede rigtig tit . i starte trode jeg det var to venner men det viser sig de er brøder, (: meeen den ende er jeg desværre blivet rigtig forelsket i , vi har snakket sammen nogen gange men ikke rigtig om noget, for det meste bliver det er det om min hnd som jeg har med der ind hver gang, det bliver tit til "hvor er Viktor dejlit " eller "nu er han stkket af igen" ;P sidst sagde han ikke rigtgt noget, meen jeg ved at vi haved øjenkomtakt flere gange :i jeg bliv meget genert , og gik ned til min tattoovør . også kom han faktisk der ned :i jeg bliver mega genert , hver gang jeg ser ham eller tænker på ham . jeg er begynd og gøre mege meget d af mig selv hver gang jeg skal der ind, for tænk hvis han kommer ind :I jeg er såå begynd og skrive med hans bror , meen det er jo ikke ham jeg gerne vil være sammen med :/ mit problem er såå : at han er 17 år og jeg er 19 år.. er han alt alt for ung til mig ?? jeg er vist bare helt vild med ham, såå ved ikke rigtigt hva jeg skal gøre ): vil heler ikke virke for gammel , eller for ung /: hva skal jeg gøre, og hva skal jeg tænke om det /: hilsen hende på 19

Svar:
Hej dig på 19
Man kan ikke styre sine følelser og man bestemmer ikke selv, hvem man forelsker sig i. Du er tydeligvis forelsket. Et sikkert tegn er, at du tænker over, hvordan du ser ud og gør mere ud af dig selv, når du ved, at han måske er der, hvor du skal hen.
Han er kun to år yngre end dig og to års forskel er ikke ret meget. Jeg synes ikke, du skal bekymre dig om det og om, hvad andre mennesker tænker. Det vigtigste er, at du selv har det godt med det. Hvis jeg var dig, ville jeg følge mine følelser, for det kan være, du fortryder det senere, hvis du ikke prøver at se, hvor denne forelskelse fører dig hen. Det kan være det ender med, at han er fyren i dit liv og så ville det være trist, hvis du ikke prøvede, fordi han er yngre end dig. Gå efter ham, hvis det er ham, du vil have.
Jeg synes også, du skal få fat i hans telefonnummer eller finde ham på facebook, så du kan skrive lidt med ham. Han kan jo misforstå det, at du skriver med hans bror, så han tror, du er forelsket i broren og ikke i ham. Det ville jo være super ærgeligt.
Held og lykke med kærligheden.
Venlig hilsen Jane