uk bh størrelser
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Jeg har prøvet at måle mig.frem til hvilken bh størrelse.jeg skal have. Jeg kan passe en mellemting mellem 65aa og 65a.Men så fandt jeg engelsk side, hvor.man godt nok tastede tallende ind i cm men den sagde at jeg.skulle have en 30b. Jeg ved godt at de 30 er Inches men jeg synes det er mærkeligt at jeg skal have en b skål. Hvordan kan det lade sig.gøre og hvad skal jeg stole på?

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå at du er lidt forvirret omkring dette med de forskellige BH størrelser.
Engelske BH størrelser afviger fra danske BH størrelser, da de både bruger en anden omkreds og har nogle ekstra skål størrelser.
Heldigvis finder der mange forskellige hjemmesider, som kan omregne engelske BH størrelser til danske BH størrelser. Jeg har været ind på www.85b.org og fandt frem til at du skal bruge 30A. Dette svarer til 65A i dansk BH størrelse.
Held og lykke med det. Og skriv endelig igen, hvis du har flere spørgsmål :)
Mange hilsner fra Lene