Tror i han er vild med mig ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Jeg er ret vild med den her fyr og det har jeg været i nogen år nu nå jeg cykler forbi ham og hans venner siger de altid Hej M og idag da jeg var på værtshus stod jeg oppe i baren med nogen andre jeg kiggede meget på haM og hans 2 venner en af hans venner kiggede en del på mig også lige pludselig begyndte han at tag fat i hans ""fedt"" mens jeg kiggede på ham og dem han gik et par gange på wc ""så sådan ud iværtfald"" og da han kom til bage vidste han ikk om han skulle sidde eller stå også gik de jeg kiggede meget på ham Men han kiggede ikk så meget på mig jeg ved ikk om det er fordi han er genert :/ og da jeg gik i folkeskole med ham gik han tit ind i ideætsalen og så hva vi lavede og hans venner råbte også en gang til mig: HEY M, D ER VILD MED hvor han så sagde hurtig nej jeg er ikk vild med dig. Tror i der har været noget om det eller er han det måske en lille smule håber i ka hjælpe mig jeg er ikk så god til det med drenge og aflæse deres signaler:-(

Svar:
Hej Anonym
Ja, det der med at aflæse hinandens signaler er altså heller ikke særligt nemt. Jeg er ret sikker på at rigtig rigtig mange har det på samme måde. Både piger og drenge.
Men nu til dit spørgsmål...er der mon noget om det, er han mon vild med dig? Den eneste der kan give dig svaret på det er D selv. Han er den eneste der ved præcis hvad det er der sker indeni ham når han ser dig.
Men nu spørger du jo hvad jeg mener. Og jeg vil sige at ud fra det du skriver synes jeg i hvert fald der er noget der tyder på at han er interesseret i dig og nysgerrig på dig. Så hvis du spørger mig synes jeg du skal gribe chancen og finde ud af det. Prøv og snak lidt med ham. Det kunne være om hvad som helst...måske ved du om der er noget bestemt han går meget op i. Spørg ind til hvad han laver for tiden. Hvad end der skal til for at du kan snakke lidt mere med ham. Det er den bedste måde at blive klogere på hvad det er han tænker.
Du kunne også bare spørge ham om han har lyst til at drikke en øl sammen, næste gang du møder ham i byen. Eller spørge om han vil med ud og cykle en tur næste gang du cykler forbi ham. Måske siger han nej...men hvem ved. Måske går han er faktisk er lige så vild med dig uden at vide hvad du tænker og uden at turde spørge dig. Øv øv øv, hvis nu det var sådan at I faktisk begge var ret vilde med hinanden og ingen af jer turde gøre noget for at finde ud af det.
Så mit råd til dig må være. Hvis du er rigtig vild med ham, så gå efter ham. Du kan selvfølgelig håbe at han gør noget, men de eneste handlinger her i livet vi faktisk er herre over er vores egne. Du kan komme til at vente uden at der sker noget hvis du venter på ham. Hvis du vil være sikker...så synes jeg du skal tage det første træk.
Jeg krydser fingre for dig, og håber at han også er vild med dig og at I får det fortalt til hinanden.
Bedste hilsner
Niels-Christian