Total forgabt men ved ikke helt

brevkassespørgsmål

Total forgabt men ved ikke helt

brevkassespørgsmål af
Anonym

Jeg er en pige/tøs på 24 år.Jeg har et slags dilemma kørende vedr en fyr jeg har kendt siden 2011,men vi er først begyndt at ha kontakt og skrive dagligt for ca 2 måneder siden..Jeg er utrolig glad for at ha daglig kontakt med ham,han er simpelhen så sød,dejlig,skøn,charmerende og sindssyg lækker,han ka få mig til at grine,ha det super fantastisk og sige alle de rigtige ting for at jeg smelter helt...! :) Mig og ham har en masse aftaler om at jeg ska tage toget fra nordjylland og besøge ham på sjælland,og bar have nogle dejlige og skønne dage sammen og så om aftenen kan vi se gyser film sammen...Både mig og ham er vilde med de slags film...

Mine to bedste veninder syns at det er dejlig og fantastisk at se at jeg er glad og smiler hver gang jeg er sammen med dem,og de ka se at hver gang de nævner hans navn,så blir jeg selvfølgelig varm og lykkelig indeni :) Og ja,jeg er altså seriøst gået hen og blevet og grundigt forelsket og vild med ham :) Jeg gad da helt vildt godt at finde ud af noget med ham...Han har selv givet udtryk for at han ka smadder godt ka li mig og at han er rigtig glad for at ha lært mig at kende :) Han er 10 år ældre end mig og bor altså på sjællland.. Jeg er ligeglad med hans alder,for jeg ka li alt ved ham og kærlighed har ingen alder...! Og jeg ved godt at han ikk bar sån ka flytte til nordjylland,da han har fast arbejde og spiller proffesionel ishockey i en ishockey klub på sjælland...Jeg vil aldrig ku finde på at forlange at han ska forlade de to ting,da det betyder rigtig meget for ham...Jeg ku sikkert godt forlade de vante omgivelser i nordjylland for at flytte over til ham og starte noget der :)

Jeg har helt klart en mening hva jeg selv mener om det her og hva jeg ska gøre vedr ham,men vil vist bar gern ha bekræftet at jeg gør det rigtige,så nu kommer mine spørgsmål: Er jeg for ung til ham...? Vil jeg bygge en fremtid op med ham..? Og er der egentlig noget galt i at en pige på 24 er kærester med en fyr på 34 år...?

Svar:

Hej med dig...

Jeg må desværre skuffe dig med svar, fordi du er 24 år og Cyberhus er kun for unge mellem 9-23 år. Derfor må jeg henvise dig til at prøve andre steder og jeg håber du får svar på din tvivl..

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål