tinder fyr.

brevkassespørgsmål

tinder fyr.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 8 år 2 måneder siden

Hej cyberhus.

Jeg har mødt en virkelig sød fyr på tinder, og vi har skrevet sammen i noget tid. Jeg synes han virker rigtig sød, men er bare så bange for han skriver med andre piger, for jeg har oplevet før hvor jeg havde noget med en dreng at han skrev med andre piger. Han skriver rigtig søde ting til mig, men ved ikke om jeg skal tro på det han skriver, for ved jo ikke om han skriver det til 20 andre piger..

Svar:

Hej med dig

Jeg kan desværre ikke afgøre, om du kan tro på hvad fyren skriver til dig, da tinder jo er en app, der gør det nemt for folk at skrive med mange på samme tid. Så derfor er der en mulighed for, at fyren skriver med andre piger, selvom han måske synes du virker sød. Modsat kan det også være, at fyren ikke gider at skrive med mange på samme tid og ligesom dig er nervøs for, hvor mange du skriver med.

Hvis du rigtig gerne vil vide, om han skriver det samme til andre piger, kan du jo spørge ham direkte for at finde ud af det. Hvis du indtil videre føler dig tryg ved fyren, så kan du også aftale at mødes med ham. For det er ofte i virkeligheden, hvor man ikke kan gemme sig bag telefonen, vi lærer hinanden at kende. I kan eventuelt aftale et møde på et offentligt sted som fx en cafe og finde ud af, om i har lige så meget til fælles, som jeres samtaler har givet dig indtryk af. Det vil give dig et mere reelt indtryk af om det er en fyr, som du kunne have lyst til at bruge mere tid sammen med.

Hvis du ikke kan blive ved med at skrive med fyren pga. usikkerheden, tænker jeg at du kan spørge ham eller stoppe med at skrive med ham. Hvis du derimod har det godt med at skrive med fyren, kan du jo tage det for hvad det er og lade være med at spekulere på, hvor mange han skriver med. For jeg tænker, det er vigtigt, at hvis du fortsætter med at bruge tinder og skrive med fyre derinde, gør dig det klart, at de muligvis skriver med andre. En mulighed er også, at du overfor en fyr du skriver med gør det klart, at du ikke har lyst til at fortsætte, hvis han siger de samme ting til de andre piger. Så ved han hvor han har dig, og kan derefter fortælle, hvordan han har det med det. Det kan være, at han så ikke er interesseret i mere. Det kan også være han sætter pris på ærligheden og selv har det på samme måde.

Venlig hilsen Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål