Thomas klamesen hot not?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej jeg er en pige på 12 og her kommer mit spørgsmål jeg er vild med en dreng der går en klasse over mig på en skole i holstebro jeg har kun set et billed af ham og er han måske ikke lige den pæneste men jeg har skrevet med ham et styke tid nu og han virker vildt sød det er en min viniden / eks vinide kender fra håndbold men han er jo et år ældre end os og hanss homner er også gået mere amok end vores så han kan godt virke lidt klam en gang i mellem og der for bliver han kladt for klammesen så da de andre fandt ud af at vi skrev sammen sagde de selvføglelig ad julie skriver du virkelig med ham. og jeg for også tit af vide at han spøgre nogle af de andre piger fra klassen om han må få et nøgen billed af dem. så jeg vil vel bare spøgre om hvad jeg skal gøre pleeeeesss hjælp mig Julie

Svar:
Hej Julie
Det er dejligt at du har mødt en fyr du synes er sød, hvis han også er interesseret i dig. Det kan godt være svært hvis ens veninder ikke kan lide den fyr man er vild med. Især hvis de går og snakker grimt om ham. HVis du gerne vil noget med ham, vil jeg foreslå dig at snakke med dine veninder om det. Måske kender de ham ikke som du gør. Og nogen gange kan fyre godt komme med nogle trælse kommentarer uden rigtig at mene det. Du kan prøve at bede dine veninder om at bakke dig op, og prøve at se det gode i ham.
Hvis han går og beder om nøgenbilleder af en masse piger, skal du også overveje om du vil være kærester med ham. Som sagt kan det bare være noget han går og siger uden at mene det. Men hvis i bliver kærester og han bliver ved med at gøre det, skal du overveje om det er noget du kan leve med.
Jeg håber det bedste for dig.
VH Denise