Telepati?

brevkassespørgsmål

Telepati?

brevkassespørgsmål af
Piv
20 år
Oprettet 7 år 2 uger siden

Hej jeg har et spørgsmål Som nok godt kan virke lidt underligt. Jeg har en veninde som bare har noget med dyr. Hun er i sig selv en meget rolig og stille person, er der er noget ved hende som gør at hun på en eller anden måde bare tiltrække dyr, hvis man kan sige det sådan. Min tideligere hund (er død Idag) havde en dag det meget dårligt, den lå ned hele dagen og var meget skid. Min veninde sagde at hum havde denne følelse af at min hund havde mange smerte i maven. det forsatte og 2 dage efter kørte vi til dyrelægen som sagde at den havde tarmslyng og blev aflivet. Der har også været nogle episoder med at hun fortalte at min kat (jeg havde en og har nu to) følte sig meget ensom, det var derfor at den altid lå inde i sit kræsse træ (en lille hule den har i vores hus) 1 eller to måneder efter fik vi tilfældig vis en killing, og efter det har vores kat været meget aktiv. Hun fortalte så ledes også at hun igen havde en følelse af at der var noget galt med min nye kat, (for et par dage siden) og fortalte at den viste/fortalte hende at den ikke kunne se så godt. Vi skulle her igår oP til en sundsheds tjek fordi den nye kat skulle havde vacine og vi fandt ud af at den faktisk var blid på det ene øje. Jeg syntes at det er lidg uhyggeligt at hun siger hun kan fornemme nogle ting som viser sig at være sandt. Betyder det at hun kan telepatere med dyr?

Svar:

Hej med dig

Det lyder virkelig spændende at din veninde har en særlig forbindelse til dyr. Definitionen af telepati er overførsel af oplysninger om tanker eller følelser mellem individer med andre midler end de fem sanser. Ofte vil det sige at man får nogle fornemmelser (ligesom din veninde) som ikke føles som ens egne. Hvis du prøver at søge på dyretelepatør eller telepati med dyr på google, så dukker der også en del op. Jeg faldt bl.a. over den her artikel, og det er egentlig ret interessant at der er nogen som er i så god kontakt med dyrene. Det er jo f.eks. ret smart hvis man er i tvivl om ens dyr er syge eller hvis deres adfærd ændrer sig.

Så du spørger om hun kan telepatere med dyr, og det tænker jeg måske egentlig godt at hun kan i en vis grad. Og det er der ikke noget farligt i. Tværtimod så tænker jeg at det er en gave at hun f.eks. kan fortælle dig hvad der sker med dine dyr. Prøv at spørge mere ind til hvad hun oplever når det sker, og om det kun er små dyr (katte, hunde osv.) eller om det også er heste og lignende. Det kan være at hun skulle overveje at blive dyrlæge i fremtiden :)

Jeg håber du kan bruge mit svar. Husk at du er velkommen til at skrive igen eller besøge vores chat.

Venlig Hilsen

Signe