søøøød dreng
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa nu har jeg endelig fundet en på min egen alder som jeg kan lide:) han er bare virkelig sød og ikke som de andre drenge:) vi har smset lidt og jeg har også skrevet " Du er ret sød.(: <3 " til ham også skrev han tak.... Da jeg er et meget ærligt menneske vil jeg gerne fortælle ham at jeg godt kan lide ham men hvordan skal jeg skrive det til ham ( har ingen mulighed for at sige det face to face desværre da han går på en anden skole) håber i kan give mig nogle råd

Svar:
Hej med dig...
Det er da bare dejligt, at du har fundet en dreng på din egen alder, som du rigtig godt kan lide. Det lyder som om, at I er kommet godt i gang med at skrive sammen, og at du allerede har fortalt ham, at du synes, han er sød. Super...
Så synes jeg faktisk, at du har sagt, at du godt kan lide ham :) Men du kan sagtens sige det igen og bruge nogle andre ord. I kan jo fortsætte med at skrive sammen, så I kan lære hinanden bedre at kende.
Du kan f.eks spørge ham, hvad han interesserer sig for i sin fritid, hvilken musik han kan lide mv. På den måde kan du også vise ham, at du er interesseret i ham - fordi du gerne vil vide mere om, hvem han er.
Men hvis du rigtig gerne vil fortælle ham, at du kan lide ham, så kan du jo skrive det direkte til ham. Du kan også skrive, at du synes, han er dejlig. Og hvis du får mod på det på et tidspunkt, så kan du jo spørge ham, om han også kan lide dig, og så se hvordan det udvikler sig derfra.
Der er ikke sådan nogle rigtige eller forkerte ting, du kan skrive... Jeg synes bare, at du skal tage det stille og roligt og så huske på, at det der er vigtigt er, at det føles rigtigt i maven. Så prøv bare lidt forskelligt af :)
Held og lykke med det.
De bedste hilsner Rikke