svar til Camilla

brevkassespørgsmål

svar til Camilla

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Camilla på brevkassen. Det er mig der er Z. Jeg skrev et brev med titlen "gjorde jeg det rigtige", fordi jeg havde bragt mig selv i en dum situation, hvor jeg havde samleje med min kæreste, mens min veninde lå ved siden af. Du skrev at jeg måtte se at få talt med min veninde. Det var godt du gjorde det. Jeg havde nemlig været sammen med hende uden at nævne det, for jeg er en kylling, men så skrev du dit svar og så tog jeg mod til mig og tog over til hende igen for at få snakket. Det viste sig heldigvis situationen havde været god for min veninde. Da min kæreste og jeg begyndte samlejet var hun godt nok ked af det og fortrød hun ikke var gået ud. Hun kunne mærke stødene fordi hun lå lige ved siden af. Hun var jaloux på min kæreste fordi hun synes han tog mig fra hende. Og hun var misundelig på mig fordi jeg havde en kæreste, der gav mig sex. Men da jeg så havde kysset hende mens orgasmen stod på, blev hun glad igen, fordi hun følte at jeg lissom delte orgasmen med hende og viste jeg ikke havde glemt hende. så jeg er glad for at jeg fik snakket med min veninde. Min kæreste behøver jeg ikke snakke med. Han ser ikke længere bagud end hvad han fik til morgenmad og ikke længere frem end aftensmaden. Men han er sød og sjov! Jeg kyssede min veninde da vi havde fået snakket ud, men jeg er stadig lidt vekymret for hende. Jeg må i alt fald passe godt på hende. Hun er køn, men så genert at hun har svært ved at få andre veninder for slet ikke og snakke om en kæreste. Men tak for hjælpen. Kærligst Z

Svar:

Kære Z

Det er dejligt at høre, at du har fået talt med din veninde om det. Det lyder til, at I har fået en god snak om, hvordan din veninde har det med oplevelsen. Det er rigtig sejt at du turde tale med hende om det.

Tak fordi du gav dig tid til, at skrive hvordan det er gået med jer - I må alle tre passe godt på hinanden.

De bedste hilsner

Camilla