svamp

brevkassespørgsmål

svamp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej cyberhus jeg er i tvivl om jeg har skedesvamp er der nogle tegn på om man har det hilsen sanne 12

Svar:

Hej med dig..

Jeg har fundet et svar i lægebrevkassen, som forklarer det meget godt. Prøv at læse det her svar

Hvis du stadig tror at du har svamp, eller det bare klør eller du er lidt usikker, så synes jeg du skal tage fat i din mor og så kan i sammen ringe til lægen, så du lige kan få det tjekket.

Du kan også kigge forbi sundhedsplejersken på din skole. Pørv at spørge din lærert om hvornår hun er på din skole..

Jeg håber du finder ud af det..

Venlig hilsen

Erroll