Streetwear? - at skifte stil!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg har aldrig gået op i mit tøj, at har altid bare gået i det billigste fra HogM og sådan. Men jeg har længe syntes, at streetwear-stillen bare er SÅ sej, men kender ikke rigtig nogle med den stil. derfor ved jeg ikke, hvorhenne jeg kan købe det henne, har søgt på nettet, men ikke fundet så mange, sider, hvor der også, er streetwear til pige. hvordan tror i at omverdenen vil reagere jeg vil skifte stillen langsomt så de når at "vænne sig til det"! jeg håper at i vil hjalpe mig. hilsen Eda

Svar:
Hej Eda
Jeg vil prøve på at hjælpe dig og håber jeg kan give dig de svar du søger. Jeg syntes det er fedt du har fundet dig en tøjstil som du syntes er sej. Det er meget normalt at piger og drenge begynder at søge en tøjstil som passer til deres egen stil, når de bliver teenagere og det lyder til du har fundet en som passer til dig.
Det er helt i orden du syntes Streetwear stilen er sej og at du har lyst til at gå i den form for tøj, for det er op til dig hvad du har lyst til at gå i. Jeg kan godt forstå du har svært ved at finde steder du kan købe det, for der er ikke så mange der går i den form for tøj, så der er nok langt imellem butikkerne.
Jeg tror der er nogle butikker i de større byer men ellers er det nok lettest for dig at købe tøjet over nettet, som det lyder til du også har prøvet på. Prøv at google ”køb streetware for piger” så tror jeg de sider der kommer frem er dem som der er, her i Danmark.
Du tænker lidt på hvordan andre vil reagere, når du går i streetware stilen og det er faktisk svært at vide. Nogle mennesker vil måske ikke syntes om det, mens andre nok vil syntes det er vildt fedt du går i den form for tøj. Jeg syntes det vigtigste er at du opfører dig som du altid har gjort, og så nyder at gå rundt i det tøj du har lyst til.
Hvis du har det bedst med at skifte om til stilen langsomt, syntes jeg det lyder som en rigtig god idé, men det er helt op til dig hvor hurtigt du skifter, for jeg syntes ikke du behøver vænne andre til det end dig selv.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw