Store bryster til en lille pige.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej :) Jeg er en pige på 16 år med en højde på 155 cm. Jeg har rigtig store bryster, og det er bare ikke så pænt, når jeg nu ikke er så høj. Jeg kan ikke tage noget pænt tøj på da jeg hele tiden prøver at gemme dem i store hoodies. Hvad skal jeg gøre? Jeg er slank, og har virkelig flotte former, men jeg kan bare ikke vise dem frem pga. mine alt for store og irriterende bryster. Hvad kan jeg gøre? Er der ikke noget som kan gøre dem en smule mindre? Og hvad med angående tøjet? Jeg vil ikke blive ved med at gå i store hættetrøjer. Håber at I kan hjælpe mig. - hilsen, den irriteret.

Svar:
Hej
Jeg kan forstå du er træt af dine bryster, fordi du ikke synes de passer til din figur. I forhold til beklædning, behøver du ike gemme dig væk i store hættetrøjer, hvis du gerne vil gå i andet tøj. Det du kan gøre er ikke at gå i tøj der fremhæver brysterne, fx hold dig fra bluser og kjoler med dyb udskæring. Du kan finde kjoler der er løse foroven, men er stramme ved hofterne, sådan at det er dem og ikke brysterne du fremhæver. En anden ting du kan gøre er at bruge sports BH'er, de får bryster til at se mindre ud end almindelige bh'er.
Hvis dine bryster bliver ved med at genere dig meget i fremtiden, er det måske en mulighed for dig at få dem opereret mindre. Der er nogle der døjer med smerter i ryggen pga store bryster, og så kan man få hjælp hos lægen.
Godt nytår
Denise