For store
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Já det er ikke helt et problem men ville bare gerne høre hvad man kan gøre for at få sine hofter til at se mindre ud.- er ikke sårn rigtig tyk eller noget har bare store hofter.. og kan man tabe sig omkring hofterne eller er de bare sådan hele livet? De kærligste hilsner Mig :)

Svar:
Kære Dig
Tak for dit spørgsmål..
Vi er alle sammen meget forskelligt bygget og nogle ting kan man gøre noget ved og andre ting kan man ikke. Det lyder til at du egentlig accepterer din krop som den er, men bare er nysgerrig. Det synes jeg er super..
Det er meget svært at tabe sig lige præcis på hofterne. For det første har størrelsen noget med knoglebygningen at gøre, og for det andet har man ikke muskler i det område, så man kan ikke træne det mindre.
Til gengæld kan du gøre meget ved hjælp af dit tøjvalg. Mørke farver virker slankende, så fx sorte bukser vil få dine hofter til at virke mindre. Og samtidig, hvis du har noget lyst, farvestrålende eller mønstret på de dele af kroppen som du er mest glad for, kan du fremhæve dem i stedet.
En anden ting er, at vandrette striber får dig til at se større ud, mens lodrette striber slanker. Bestemte buksemodeller kan også gøre en forskel, fx kan lavtaljede bukser få dig til at se bredere ud end du egentlig er. Her vil jeg foreslå at du spørger en tøjekspedient til råds næste gang du shopper : )
Kærlig hilsen, og god fornøjelse fra Julie