Stilletter
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg mangler et par stilletter til både jul, nytår og konfirmation, og jeg er gået helt død i at finde skoene. De skal være hvide eller creme, eller pink, eller lys lyserød(passe kjolen i de lyse farver). Så skal de jo være stilletter, og gerne have tyl, eller bånd? De skal være unikke, og ik noget som andre har, men stadig noget man tænker "waow" over! Jeg elsker at være midtpunkt, så jeg skal have det fedeste outfit! Skoene betyder vildt meget for mig! De skal være mindst 12 cm høje, gerne med en lidt stabil hæl. Kan i anbefale nogle sider? Eller nogle sko?:) Håber virkelig i kan hjælpe mig!:/

Svar:
Hej med dig
Det lyder godt nok som nogle flotte stilletter du gerne vil have fat i - og sådan nogle som mange piger nok går rundt og drømmer om at gå rundt i. Jeg håber jeg kan få dig lidt tættere på de helt perfekte sko, så du kan blive midtpunkt og få en masse waow-kommentarer.
Den første side jeg kommer til at tænke på er trendsales.dk. Det er en side hvor private mennesker kan sælge og købe tøj, og nogle gange er der nogle billige, flotte og unikke ting der, som kun få mennesker har. Der findes også zalando.dk, som sælger sko og tøj online. Her kan du nogle gange få nogle mærker, som ikke kan købes i butikker, fordi de er fra andre lande. Den sidste side jeg kender er smartgirl.dk, hvor især piger på din alder køber sko og tøj. Udover det er der forskellige skoforretninger i de større byer med lidt anderledes sko end der hvor man normalt køber dem. Hvis du har mulighed, kan du måske tage din mor eller en veninde med ud og shoppe og så finde de lidt mindre gader væk fra de store gågader.
Jeg synes det er vildt smart at tænke over at de her sko skal kunne bruges til flere forskellige outfit og ikke kun til en. På den måde får du allermest ud af dem og kan nyde dem igen og igen.
Held og lykke med skojagten.
Venlig hilsen Marianne