Stil i skolen
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Davs cyberhus... i har en vildt god hjemmeside med mange gode ting men jeg bruger nu mest "Tegn Selv" :) Tjae... ovre på min skole skal vi lave en eller anden opgave eller "stil" på 10 sider om what ever? Det skal være en historie men jeg er helt lost... >.< Såe jeg tænkte om i ikke kunne hjælpe med idéer altså IKKE handling men hvad den kan omhandle... vi må godt få hjælp meeen.... ikke så meget da jeg hære til syvende klasse!... x) -$arah-

Svar:
Hej med dig
Tak for roserne og dejligt du kan bruge Cyberhus og egn Selv.:) Og lyder da lidt spændende med den opgave, selvom det godt kan være svært sommetider at finde på emnet sommetider.
Hvad medat gå på jagt i Cyberhus, for her er der jo en masse unge der skriver om forskellige ting... Det kunne handle om kærlighed, ensomhed, håb, venskaber, mobning ller noget helt andet. Kunne du bruge nogle af dine egne eller andre unges billeder i Tegn selv som inspiration?
Det var lige mine tanker om det og håber det hjalp lidt. Hvis du sidder på mandag er blank, så synes jeg du skal tage fat i din lærer, for det er helt normalt at et kan være svært at finde et emne og det er din lærer vant til at hjælpe med..)
Go` skrivelyst og ha det godt..
Venlig hilsen
Erroll