spiseforstyrrelse?

brevkassespørgsmål

spiseforstyrrelse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg er en pige på 13 år. og har haft spiseforstyrrelse 2 gange i december og i januar og er bange for jeg er ved at starte en igen. altså jeg prøver hele tiden at motionere og hvis jeg sidder ved computeren laver jeg nogle øvelser jeg har lige været til håndboldstævne to dage i træk og ialt spiste jeg 2 æbler og så spiste jeg en 4 bider af en frikedelle sandwich og fik helt vildt meget skyld føelse er ikke tilfreds med min krop er 174 cm høj og vejer ca 64 kg ;s. vil faktisk gerne have anoraksi og blive indlagt tror måske gerne jeg vil have opmærksomheden? selvom jeg har mange venner og verdens bedste familie. men altså lyder nok som et mærkeligt spørgsmål det her men hvordan kan jeg skjule det for om en uges tid så kan mine forældre godt regne det ud nok. altså det startede i torsdags og nu er det mandag og enten har jeg sagt ej jeg har lige fået en kæmpe kebab eller jeg spiser på værelset osv men er ved at løbe tør får ideér. XOXO anonym

Svar:

Hej med dig..

Det er virkelig godt at du er opmærksom på hvordan du spiser og meget motion du dyrker. En spiseforstyrrelse er en meget alvorlig sygdom og derfor er det godt du skriver herind, vhiss du er usikker på sådan nogle ting..

Derfor synes jeg også du skal have det bedste svar muligt og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi de kender rigtig meget til det her med spiseforstyrrelse og når børn og unge gerne vil have opmærksomhed.

Du kan finde deres svar inden for denne her uge..

Venlig hilsen Bibi