Spiller højden ind?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hey der :-) -Der er en pige fra min klasse, som jeg godt kan lide, som er en smule højere end mig. Jeg er ikke ret høj (ca. 1.70cm) og vil skyde på at hun er ca. 3-5cm højere end mig... Er det et problem i forhold til at være kærester idag? Ved godt at i siger nej, det er det indre der tæller, men svar nu ærligt... Er det det pigerne vil ha'? En dreng der er højere end dem? :-)

Svar:
Hej med dig.
Som du selv skriver, så svarer jeg nej til at højden ikke betyder noget for, om man kan være kærester ej. Det betyder i hvertfald ikke noget, hvis I begge er glade for hinanden og er ligeglade med højden.
Det er meget forskelligt hvad piger gerne vil have, og det er rigtigt at mange piger gerne vil have en kæreste der er højere end dem selv. Grunden er nok at de bedst kan lide at føle sig mindre end deres kæreste. Men det behøver ikke at være en hindring. Hvis nu hende pigen fra din klasse også kan lide dig, så tror jeg slet ikke hun tænker så meget over det med højden.
Det er som sagt meget forskeligt hvor meget piger gå op i den slags. For nogen vil det måske betyde rigtig meget og for andre slet ikke noget. Men hvis først man bliver rigtig forelsket i hinanden så tror jeg slet ikke de små højdeforskelle betyder noget.
De bedste hilsner Sine