Spørgsmål

brevkassespørgsmål

Spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 8 år 2 måneder siden

Hvad betyder det når en person f eks tager sin hånd og ligger den på min hånd og sammenligner den, beder en om at sidde stille mens han bruger 15 sekunder på at undersøge et eller andet sår på min kind, og bagefter mens vi ser film på min pc i sofaen, ligger næsten op af en og en gang i mellem ligger hoved på ens skulder

Svar:

Hej med dig

Du giver desværre ikke så mange oplysninger i dit spørgsmål, men jeg vil hjælpe dig så godt, som jeg kan.

Det er rigtig svært at sige, hvad disse tegn du beskriver betyder, da jeg ikke ved om det er din far, onkel, ven eller en anden person, som du refererer til. Dog kan meget øjenkontakt, berøring, det at holde i hånd og tæt kontakt ofte være udtryk for, at personen er interesseret i en og forsøger at vise dette gennem berøring og opmærksomhed. Det kan også blot være et udtryk for nysgerrighed.

Jeg vil lige nævne, at du er helt anonym herinde og mere end velkommen til at skrive igen, så jeg kan vejlede dig lidt bedre ift. din situation.

Vh Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål