Sove ved kæresten i hverdage?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej håber i kan hjælpe..  Jeg er alene far til min datter der lige er blevet 17, hun har lige fundet en kæreste på 19år der har egen lejlighed.
Han har ikke noget arbejde, men skal forhåbentlig snart læse videre.  Jeg har mødt ham en gang, og virker som en ok ung mand.
Og nu til spørgsmålet.. Min datter syntes det er meget urimeligt at hun ikke må sove der i hverdagene, da jeg ikke syntes hun er gammel
Nok, og vil gerne være sikker på at hun passer sin skole.. Hvilket hun altså har klaret til ug.
Er jeg en meget urimelig far??
Mvh Per

Svar:
Hej Per
Jeg kan godt forstå din problematik, og jeg kan garantere dig at du ikke er den eneste der har stået med de overvejelser som du gør dig. At du søger råd for at blive klogere på din situation fortæller mig først og fremmest at du er en bekymret og omsorgsfuld far.
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig et svar da Cyberhus kun tilbyder rådgivning til unge mellem 9-23, men jeg kan pege dig i retningen af hvor jeg tænker du kan få noget hjælp.
Børns vilkår har Forældretelefonen, hvor man kan få råd og rådgivningen Ungdomsliv tilbyder også forældrerådgivning.
Håber du fortsætter din søgen efter råd og finder de værktøjer du skal bruge til at finde den bedste løsning for dig og din datter.
Bedste hilsner
Niels-Christian