sorry glemte at srkive noget:P

brevkassespørgsmål

sorry glemte at srkive noget:P

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

øhm hej det er MIG!xD igen jeg glemte at skrive hvordan hun er over for mig:P men hver gang vi er sammen med nogle af vennerne så prøver hun altid at bruge mit navn mindst mulidt, og hvis jeg er sammen med en af mine venner taler hun mest med ham men hun kan godt nogle gange kigge på mig mens hun taler med min ven:( so please help me:(

Svar:

Hej med dig igen.

Jeg synes det er godt du lige prøver at tilføje hvordan hun ellers er overfor dig og jeg kan godt forstå at du gerne vil forstå hvad det betyder.

Jeg kan desværre ikke give dig et nøjagtigt svar eller fortælle hvorfor hun gør som hun gør. Det er ikke sikkert det er noget du skal lægge så meget i. Men jeg kan godt forstå at det fylder meget i dig, da du skriver i dit første indlæg at du er forelsket i hende. Det kan være du leder efter tegn på at hun også kan lide dig.

Jeg synes du skal prøve at lade være med at fokusere på at hun snakker mere med din ven og hvor tit hun bruger dit navn. Du kan fortælle hende hvordan du har det med hende og så kan hun vælge om hun vil reagere på det. Og hvis hun ikke vil, så kan du ikke gøre mere. Så skal du prøve at hænge ud sammen med dine venner og hende uden at tænke videre over det.

Mange tanker

Bibi