snakke om af emner med piger?..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg ville bare høre hvad man kan snakke om (af emner) med en pige? I ved, så man undgår den dårlige stemning... Det kunne egentlig også bare være gode ting at tage sig til osv. Men hvilke emner kan man snakke om? (: og hvorda kan jeg fortælle pigen at jeg er forelsket i hende uden at jeg for et nej? og at hun ik siger det til sin veninde og så hendes veninde siger det til hele klassen.. går i samme klasse.. men hun kan godt finde på at sige det til en af hendes veninder og hendes veninde fortæller det videre og så bliver jeg drilte af alle i klassen.. håber i/du forstar hvad jeg mener..

Svar:
Hej
Mange af de ting du vil snakke med dine kammerater om, kan du også snakke med en pige om. Det handler om, at i skal lære hinanden at kende og finde ud af om i har fælles interesser. Spørg ind til hvad hun godt kan lide at lave osv. og fortæl hende om dig. I kan eventuelt se film, spille spil, gå ture eller hvad i begge har lyst til.
Der er ikke noget man kan gøre, der garanterer at en pige siger ja til at være kærester. Men det du kan gøre er at være ærlig omkring dine følelser. Fortæl hende hvad du kan lide ved hende, det kan piger som regel godt lide at høre. Du kan også fortælle hende at du er bange for at blive drillet, og derfor gerne vil have at hun lader være med at sige det til nogen hvis hun siger nej.
Held og lykke med pigen
Denise