Skal jeg bare prøve eller lade være?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en pige som har mødt en dreng på nogle der mindre om tinder, jeg har skrivet med ham og jeg har også set ham. Nu skriver jeg med ham over Snapchat, og jeg har skrivet med i ca. 12 dage nu. Han er lige den person jeg leder efter. Men han bor over 1½ time kørsel væk fra mig. Og jeg er ikke lige den type der tager nogle steder han bare lige sådan uden videre.
Mit spørsgmål til jer er om jeg skal tage chancen og sankke mere med ham og måske mødes med ham på et tidpunkt eller om jeg bare skal droppe det og glemme ham.

Svar:
Hej med dig
Skønt at du har mødt en sød fyr, som du skriver rigtig godt med.
Du spørger om du skal give det en chance, eller om du skal droppe det fordi der er ca. 1½ times kørsel mellem jer?
Jeg tænker ikke rigtig der er andre end dig selv der kan finde frem til det rigtige svar.
Men umiddelbart tænker jeg ikke det er noget du behøver tage stilling til nu. Hvis I nu fortsætter med at skrive noget tid endnu, kan det jo være det pludseligt bliver helt tydeligt for dig, hvad der er den rigtige løsning. Måske finder du ud af at han ikke helt er noget for dig alligevel, og så er svaret jo lige til. Det kan også være at du bliver endnu størkere knyttet til ham, og så er det selvfølgelig nødvendigt at træffe et valg.
Du skriver at du ikke er typen der tager nogle steder. Hvordan kan det være? Hvilken type man er, er vel egentlig noget man selv bestemmer? Så hvis han viser sig at være den helt rigtige for dig, kan du måske overveje om du kunne blive typen der kunne køre 1½ time for at være sammen med ham? Samtidig er det måske også en mulighed at han kan komme til dig ind imellem, så det ikke er dig der skal på farten hver gang.
Måske kan du give det lidt mere tid, og se hvordan jeres forhold udvikler sig. Så tænker jeg det bliver lettere for dig at træffe den rigtige beslutning.
Mange hilsner Niels-Christian