SKAL det gøre ondt?

brevkassespørgsmål

SKAL det gøre ondt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus :)

Jeg var fornlyig hjemme ved en af mine virkelig gode venner! Vi har være forelsket i hinanden før, men er det ikke mere...

Vi lå og så en film og pludselig begyndte vi at snave og han nussede/tog på mig. Det føltes slet ikke forkert og jeg synes bare det var dejligt! Han bevægede langsomt sin ene hånd ned af min krop, og han begyndte at give mig finger...  (jeg har aldrig prøvet det før)det var rigtig dejligt, men jeg har læst og hørt at det skulle gøre meget ondt første gag man får finger... men det gjorde ikke sådan rigtig ondt, selvom han gjorde det med to fingre... Så tænkte jeg på om det "skal" gøre ondt eller om han bare ikke var langt nok inde?

Svar:

Hej med dig..

Det lyder som der blev genoplivet nogle gamle følelser den aften..:)

Det er meget forskelligt om det gør ondt at få finger første gang, men jeg tror det her med at det gør ondt første gang, mest handler om sex, altså når en dreng kommer op i en første gang. Det er for det første en ny følelse og fornemmelse, men også fordi jomfruhinden springer. Ikke alle, men for de fleste kan det godt gøre lidt ondt, eller være lidt mærkeligt. Det kan også godt bløde en smule, men så går det over.

Så det er i hvert fald helt okay og normalt, at det ikke gik ondt at få finger første gang.:)

Hej igen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål