Skæv pik

brevkassespørgsmål

Skæv pik

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej. Men pik er skæv til venstre side. Det er træls selvom man kun kan se det når den er stiv. Men er det noget man kan ændre? Hvad kan det skyldes? Jeg søger ALLE svar, bare ikke noget med at gå til lægen eller få andre til at se på det. Vil gerne selv kunne ordne det. Og ændrer det sig med udviklingen? Kærlige hilsner N.

Svar:

Hej med dig..

Jeg har flyttet dit spørgsmål over til brevkassen "sex, lyst og erotik", fordi jeg tror de bedre kan svare på dit spørgsmål. Du kan finde dit svar der inden for den næste uges tid.

Venlig hilsen

Andrè