Shuffle
brevkassespørgsmål af
Mai
14 år
Hej, jeg er en 13(bliver 14) årig pige
her på det seneste har jeg lært mig selv shuffle dans. Det er længe siden jeg har fået op i sådan en slags dans så jeg vil gerne lære mere om det. Jeg kan virkelig godt, men jeg ville elske at kunne lære mere. Har svært ved at finde et sted hvor det er muligt på Sjælland. Håber at du/i kan hjælpe:)))?

Svar:
Hej med dig
Som det ser ud lige nu, har det ikke været muligt for mig at finde steder der underviser i shuffle. Desværre. Men hvis det kan være interessant for dig, er der et et par stykker der underviser i jumpstyle, som ligner shuffle lidt. Her kan du se hvor
Youtube
Så umiddelbart skal du enten gå på youtube og finde nogle videoer du kan lære fra. Det er der mange der gør og der er rigtig mange videoer, fra nybegynder til ekspert.
Danseskole
Eller du kan kontakte danseskolerne og høre om de får det på programmet. På denne hjemmeside, kan du søge efter en danseskole i den by du ønsker.
Jeg beklager at jeg ikke kunne give dig et bedre svar, men jeg håber du vil prøve at kontakte en danseskole tæt på dig. Hvis folk begynder at vise interesse for en dans, så er det også i danseskolens interesse at undervise i den. Og nå ja, det er jo bare super sejt at du allerede nu har lært dig selv op i det! Godt klaret!
Venlig Hilsen
Signe