Sex - sperm - 14 år
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en dreng på 14 år.
jeg går og tænker meget over sex-livet og onani.
jeg har ikke rigtigt oplevet jeg har fået udløsning. Er der noget galt?
jeg tænker meget over sex, men tror min penis er for lille da den kun er 11-12 cm i stiv tilstand. Kan jeg dyrke sex?
på forhånd tak.
Vh dreng på 14 år

Svar:
Hej med dig.
Der er mange unge drenge som dig, der skriver herind omkring sex og onani, så det er rigtig fint du også skriver herind med dine spørgsmål.
Du spørger til om der er noget galt, fordi du ikke har oplevet at få udløsning. Drenge, får som regel deres første udløsning, når de er 13-15 år gamle, så derfor er det helt normalt at du ikke har prøvet at få en udløsning endnu. Hvis, du vil vide mere - så prøv at tjekke det her link
Jeg ved at mange drenge tænker over deres penisstørrelse og en penis er i gennemsnit fra 10 - 20 cm i stiv tilstand og derfor er din penisstørrelse normal. Du fortæller at du er 14 år og derfor kan din penis også sagtens nå at vokse. Størrelsen har meget sjældent betydning for om man kan dyrke sex og i forhold til din størrelse er jeg sikker på at du godt kan dyrke sex. Du kan læse mere her, hvis du vil.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Hilsen Signe.