Samme skole-.- Jeg tror jeg ved løsningen

brevkassespørgsmål

Samme skole-.- Jeg tror jeg ved løsningen

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

Mig der skrev dette: Hej, Jeg har mødt en rigtig sød pige og fået hendes nummer. Lad os så kalde hende Caroline. Hun er 2 år ældre end mig men stadig forelsket i mig. Vi har været sammen (ved hinanden osv.). Men så har jeg også mødt en anden sød pige på samme alder som mig. Jeg har skrevet RIGTIG meget med dem begge. Men af det eneste jeg ved som de begge har til fældes som de ikke ved er at jeg har fundet ud af at de går på samme skole. Jeg holder MEGET af hende Caroline men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu? Jeg vil helst ikke såre nogen. Så jeg ville skrive herind for at få hjælp. Men svar hurtigt som muligt! Tak MVH. Dreng, 13 år. Løsningen?: Jeg ELSKER virkelig hende der er 2 år ældre end mig og har meget til fældes med hende men så hende Caroline dér... Vi skriver ikke så meget sammen mere.. Heldigvis... Det gør det lidt lettere for mig. Jeg har tænkt på at bare prøve at måske, det er lidt barsk det her men jeg har det MEGET svært men: Måske kunne jeg bare lade vær' med at skrive med hende også lade det skride hen ad vejen.. Men så hende er er 2 år ældre end mig... Hun vil jo blive såret hvis hun finder ud af det en dag.. ;( Jeg har det virkelig; Mildt sagt: AF H til for tiden med det. For mig og hende der er 2 år ældre, vi begynder at kunne lide hinanden og måske snart komme sammen men hvis hun finder ud af det er jeg VIRKELIGE på "spanden". Jeg føler ikke jeg har mod til at sige det til dem. Hjælp! *græder*. //Boy, 13 years.

Svar:

Hej

Det er aldrig nemt at skulle sige noget til nogen, som kan såre dem. Jeg forstår godt, at du synes det svært, men det er noget de fleste kommer ud for i livet.

Det lyder til at du har fundet ud af at det er hende der er ældre, du vil være sammen med. Det er rigtig godt at du har taget en beslutning. Det lyder til, at det er ved at gå i sig selv med hende på din alder. Men hvis du vil være sikker på at hun ved det er slut, skal du sige det til hende.

Hvis du bliver kærester med den anden pige, og du tror hun finder ud af at du så en anden i starten, er du nødt til at sige det til hende. Som jeg skrev sidst, er der stor risiko for at hun bliver mest såret hvis hun finder ud af det på en anden måde. Hvis du ikke har været sammen med den anden pige, er det ikke sikkert det betyder noget.

Jeg håber du finder ud af det med hende du er vild med.

Denise