Sød besked
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej Cyberhus.
jeg kender den her søde pige. jeg vil gerne starte et måske lidt flirtende forhold op med hende. Vi skriver sjældent nu men vi hsr været kærester i en kort periode. Jeg kan godt lide Hende men det gik ikke helt med lang distancen, da vi boede i hver sin ende sf Danmark. Så vi slog desværre op. Men jeg kan stadig rigtig godt lide hende og kunne godt bruge noget hjælp til hvordan jeg kan skrive denne besked. Hvis i kunne hjælpe mig så kunne det være super dejligt. For jeg kan super godt lide hende stadig.

Svar:
Hej med dig
Når du nu allerede kender hende i forvejen og I allerede har skrevet en del tidligere tænker jeg at du måske "bare" skal hoppe lige ud i det og skrive til hende at du savner at skrive med hende.
Du skriver at I slog op fordi der var for stor afstand mellem jer, og det kan selvfølgelgi give meget god mening hvis det betyder at i sjældent kan ses. Men du kunne måske skrive til hende at du efter at I har slået op er kommet til at savne jeres snakke og om hun måske har lyst til at skrive lidt sammen igen?
Måske skal du lige vente lidt med det med at flirte til du ved om hun overhovedet har lyst til at skrive. Men hvis hun har kan du jo lige så stille skrue mere og mere op for de flirtende beskeder.
Held og lykke med det
Niels-Christian