sæje ting som 13 årig hvor?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej bb ve ikke mo det er den rardi bb jeg skver til men nu skver jeg det jo mine fælder og jeg har sulle flytte i ca 3 til 5 år men af en gorer som jeg godt ve ca .... jo vi har så mangen flyttekasser også på miniet værse jo og på mint værse i de fylttekasse er der så manger ting jeg gangen vil af med men jeg er kun 13 så kenen de et st hvor man kan sæje ting som 13 årig?

Svar:
Hej med dig
Hvis du gerne vil sælge nogle ting, så har du nogle forskellige muligheder;
Gennem dine forældres hjælp, kan du sælge det på nogle hjemmesider online – alt efter hvad det er du vil sælge er det tit forskellige hjemmesider – men det kan du måske få dine forældre til at hjælpe med at finde den rigtige hjemmeside, for det du vil sælge.
Tit findes der også nogle forskellige børnemarkeder i byer rundt omkring – også i mindre byer, hvor der nogle gange er mulighed for det, hvis byen holder en byfest. Her kan man tit melde sig til at have en bod hvor man kan sælge sine ting – måske er der sådan et børnemarkede i dit område engang i mellem?
Jeg håber du kan bruge mit svar
Venlig hilsen
Heidi