rynker under øjnene
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hey.. Jeg har rynker under øjnene, der rimlig grimt. Jeg har også en mærkelig rød knåp agtig, altså den er ikke en man kan trykke på, men en ligge en, det er meget iterne. har også nogen mørke hår i mellem øjnbrynene, jeg syndes selv jeg ligner et mornster, men vil rigtig gerne være en smukh pige. vil i hjælpe mig til at få det f.eks væk, og hvad det kan være, og hvorfor jeg har fået det. Hilsen Pigen Med Store Iterne Tinge

Svar:
Kære pige
Tak for dit brev. Jeg tror, at der også er mange andre piger, som vil være interesserece i at høre svaret, så det er rigtig godt, at du skriver. Du fortæller om forskelllige skønhedsfejl, som du er træt af. Jeg ved, at der er mange både piger og drenge som bliver kede af deres udseende når de kommer i puberteten. Derfor tror jeg, at du måske glemmer at se på de gode sider ved dig selv. Har du for eksempel flot hår, smukke øjne, pæne hænder - eller hvad er det ved dig, som gør dig speciel? Prøv at finde ud af det, og og prøv at huske på de ting, når du er ked af dem du nævner her i brevet.
I forhold til helt konkret at komme dine irritationer til livs, kan det måske hjælpe med en god creme under øjnene, det kan være fordi det er tørt. Den røde knop kan du prøve at spørge din læge om. Ikke fordi jeg tror, at det har noget med sygdom at gøre, men fordi han måske kan fortælle dig, hvornår den går væk eller hvad du kan gøre. Du kan også spørge sundhedsplejersken på din skole.
I forhold til dine øjenbryn, kan du vælge at plukke hårene mellem brynene ud med en pincet. Der er rigtig mange mennesker som bruger den metode. Du kan prøve at skrive BADEVÆRELSETS debat her. Måske er der nogen der har ven god ide som du kan bruge og få gode råd om skønhed.
Hilsen Julie