Rød i kinderne :(
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Cyberhus (: Jeg er ret ked af, at jeg altid er så rød i kinderne. Det er mest når jeg har det enden varmt eller koldt, men det ser frygteligt grimt ud, og det er der næsten hele tiden. Jeg vil gerne bruge pudder, men alligevel så synes jeg måske ikke lige, at det er den bedst løsning? Hilsen mig (:

Svar:
Hej med dig
Der er meget forskel på hud fra person til person og hvordan huden reagerer i forskelligt vejr. Nogle får meget røde kinder for eksempel i koldt og varmt vejr, som du skriver, andre er mere mørk i huden og derfor bliver det ikke så tydeligt, når de fryser. Det er noget der ligger i generne, det vil sige det er medfødt.
Det kan man ikke gøre så meget ved..
Men du spørger om der er andre muligheder, for eksempel med pudder.. Jeg har lagt dit spørgsmål over i debatten i badeværeslet, fordi jeg tror bedre at Mia (som er vejleder i badeværelset) og de andre unge kan hjælpe dig med det spørgsmål.
Venligst
Julie